Loven om briller på arbejdspladsen | Synoptik Erhverv
Søg
 
 
Briller Kontaktlinser Solbriller
Viden
Kundefordele Tilbud
Online synstjek
Bestil tid
Find Butik
 
Hvad siger loven?
Arbejdsgiveren har ansvaret
Hvis en medarbejder har brug for briller i arbejdstiden, er det arbejdsgiverens forpligtelse at sørge for dette. Og det er arbejdsgiveren, der skal betale alle udgifterne i den forbindelse.

Med en Synoptik firmaaftale får du en løsning, der lever op til alle dele af lovgivningen, og hvor du samtidig kender alle udgifter og har minimal administration.
Hvad siger loven omkring firmaaftaler




Vil du vide mere om lovgivningen?
Her kan du se Arbejdstilsynets bekendtgørelser og vejledninger om briller og øjenbeskyttelse i forbindelse med job.



Synoptik A/S  |  Lyskær 1  |  DK-2730  |  CVR: 6275 6217  |  TLF: 36 73 77 55