GrandVision ta´r ansvar

GrandVision ta´r ansvar

Synoptik er ejet af Synoptik-Fonden og en af verdens største optikerkoncerner, GrandVision. Koncernen tager verden over initiativ til at forbedre de omgivelser, som koncernen både har direkte og indirekte indflydelse på. Gennem GrandVisions forretningsmodel og strategiske ambitioner skaber de værdi for alle interessenter og bidrager til kunders sundhed såvel som medarbejdernes og lokalsamfundets trivsel.

- 5 minutters læsetid

GrandVision ta’r ansvar på forskellige områder

Den verdensomspændende koncern integrerer sit virksomhedsansvar og sin bæredygtige tilgang med den overordnede strategi, ligesom de forbinder koncernens sociale og miljømæssige ansvar, som er en høj prioritet. GrandVision har tre fokusområder i sin strategi for at tage ansvar for det lokale og globale samfund:

  • Medarbejderpleje og -udvikling
  • Gennemsigtig produktionsproces
  • Rimelige priser på briller og kontaktlinser

Medarbejderpleje og -udvikling er en vigtig byggesten i GrandVision

Udvikling af medarbejdere og ekspertise. Det er ikke kun en mærkesag for Synoptik. Det er det også for GrandVision. Alle, der tager del i koncernens arbejde, bliver en del af en af verdens mest attraktive arbejdsgivere i optikerbranchen, som giver rig mulighed for udvikling og spændende udfordringer. Både på kort og lang sigt.

For at opnå denne status har GrandVision investeret sin udviklingsindsats i uddannelse og tilgang til karriereplanlægning. Og ved at være inkluderende og have medarbejdere med stor diversitet repræsenterer den store optikervirksomhed en global arbejdsplads, hvor både beskæftigelses- og udviklingsmulighederne er mange.

GrandVision følger produktionsprocessen fra start til slut

GrandVision vil sikre, at produktionen af briller og kontaktlinser ikke har negativ indflydelse på de omkringliggende omgivelser. Hverken på miljøet eller lokalsamfundet. GrandVision bestræber sig på at følge med i hele produktionsprocessen og gøre denne gennemsigtig fra start til slut: Lige fra design til produktion, ressourcer, faciliteter og kundens endelige købsoplevelse.

Briller og kontaktlinser skal være til rimelige priser

GrandVision ta’r først og fremmest også ansvar for kundernes syn og øjensundhed. Det gør de ved at tilbyde briller og kontaktlinser til skarpe priser med kompetent rådgivning fra specialister i synet.

Ved at gøre dette styrker GrandVision sin position på markedet og adgangen til den bedste kvalitet inden for øjenpleje, samtidig med at koncernen gør opmærksom på vigtigheden af god øjensundhed og -pleje.

Vores ansvar
Vores medarbejdere
Vores historie
Vores politikker
Vores produkter
Vores tilstedeværelse

Bestil tid